Bedrijfscommunicatie kan je vergelijken met een eerste date. Je wilt toch enkel verder met iemand die het niet voortdurend over zichzelf heeft.

Steven Troch
Founder Finding Stories

Maar nu toch even over Finding Stories

  • Finding Stories is een communicatiebureau gespecialiseerd in klantgerichte storytelling. Onze missie: jouw brand communicatie naar een hoger niveau brengen.
  • We brengen jouw communicatie naar een hoger niveau door creativiteit en ervaring te combineren met een uniek en gebruiksvriendelijk storytelling model.

Creativiteit en ervaring

  • Meer dan 10 jaar ervaring binnen marketing, communicatie en sales voor o.a. bank, verzekering, bouw en leisure sector heeft ons het volgende geleerd: hoe grijs je sector ook is, of hoe “saai” je producten ook zijn. Iedereen heeft het potentieel om te scoren met zijn communicatie.
  • Iedereen kan een LOVEBRAND worden voor zijn klanten. Zolang je jouw focus houdt op de leefwereld en de specifieke noden van jouw klanten. En hier creatief op inspeelt.
  • Onze ervaring zetten we graag in om ook jouw communicatie naar een hoger niveau te brengen.

Een uniek en gebruiksvriendelijk storytelling model

  • Om de kans op succes met jouw communicatie zo groot mogelijk te maken ontwikkelde we een eenvoudig model voor klantgerichte storytelling, de LAARS.
  • Elke letter van LAARS staat voor een element dat aanwezig moet zijn in een klantgerichte boodschap.
  • Gebruik je alle letters? Dan ga je grote stappen zetten. Mis je een letter? Dan weet je meteen waar het schoentje knelt.
  • Ontdek meer over het LAARS model

Leuk je te leren kennen

Het Finding Stories team bestaat uit vaste experten en enthousiaste en getalenteerde freelancers die wij indien nodig voor jou kunnen inschakelen.

Steven Troch

Marketing Troubadour, coach & storyteller

Laura De Schrijver

Copywriter